Meestgestelde vragen

Tip voor de nieuwe Gooische app:
Zorg altijd dat je de meest recente versie van de app hebt, dat voorkomt de meeste problemen al meteen!

Hoe werkt het ledenadministratiesysteem?
Ons Lisa-systeem zorgt ervoor dat jij via de website of de App precies die gegevens ziet die voor jou relevant zijn.
De Gooische website: is voor iedereen toegankelijk.
Mijn Gooische / de Gooische App: hier moet je voor inloggen. Als lid van Gooische vind je hier alle voor jou relevante informatie, zoals je teamleden, wanneer je training of bardienst hebt, wanneer je moet rijden of je facturen. Je kunt je hier ook jouw aanwezigheid (of van je kind) doorgeven voor events, wedstrijden en trainingen.

Ben je iets verloren? Of heb je iets gevonden?
Kijk voor een overzicht op onze Gevonden voorwerpen pagina. Blijkt een van deze voorwerpen van jou te zijn, mail dan naar [email protected] Voor gevonden voorwerpen is er ook een speciale kist, die achteraan in de gang staat bij de kleedkamers.

Afmelden trainingen
Voor het afmelden van een training: stuur een email naar [email protected]

Ik zie niet alle gegevens van mijn gezin?
Je ziet alleen de gegevens van de persoon met wiens lidnummer je bent ingelogd. Als je dus van een ander lid de aanwezigheid wilt aangeven bijvoorbeeld, dan moet je ook met het juiste lidnummer van die persoon inloggen.

Nieuwsbrief
Alle leden ontvangen automatisch de wekelijkse Gooische nieuwsbrief. Wil je onze nieuwsbrief ontvangen, maar heb je je ooit uitgeschreven? Meld je dan hier opnieuw aan.

Overige vragen:
Persoonlijk profiel
Je persoonlijk profiel kan je zelf vullen met tekst en een foto en een pasfoto in 'Mijn Gooische'.

Mijn gegevens kloppen niet. Hoe kan ik ze (laten) wijzigen?
Na het inloggen zie je een aantal gegevens die over jou in de ledenadministratie staan. Zijn je naam, adres, vaste telefoonnummer of geboortedatum niet juist? We verzoeken je dit door te geven aan [email protected] Iedereen kan (en moet) zelf zijn e-mailadres(sen) en/of mobiele nummer up-to-date houden.

Hoe hou je je e-mailadres(sen) en/of mobiele nummer up-to-date?
Log in op 'Mijn Gooische' Kies in de menubalk ‘Profiel’ en klik op 'Bewerk'. Het is belangrijk deze gegevens actueel te houden zodat we je ook kunnen bereiken per e-mail of sms. Klik tenslotte op de knop uitloggen.

Kan ik zelf mijn wachtwoord wijzigen?
Je kunt zelf je wachtwoord veranderen nadat je bent ingelogd op 'Mijn Gooische'. Ook dit doe je bij 'Profiel' en dan 'Wachtwoord wijzigen'.
Hoe krijg ik mijn verjaardag op de site?
Dat gaat automatisch. Wie weet krijg je op je verjaardag felicitaties in je mailbox van clubgenoten!
Hoe log ik in met een wachtwoord voor Mijn Gooische?
Ga naar 'Mijn Gooische'. Vul hier je lidnummer en je wachtwoord in die je ontvangen hebt in jouw welkomstmail. Je komt nu op je persoonlijke lidpagina. Lukt dit niet, dan kunt je via 'wachtwoord vergeten' je wachtwoord opvragen. Na het inloggen zie je een aantal gegevens die over jou in de ledenadministratie staan.

Hoe vraag ik mijn wachtwoord voor Mijn Gooische aan?
Klik op 'Wachtwoord vergeten'. Vul je lidnummer in (je hebt hier je lidnummer voor nodig welke o.a. op jouw contributienota staat of in de Gooische Gids). Je ontvangt nu via de mail op het nu bekende e-mailadres een nieuw wachtwoord. Hiermee kan je inloggen op jouw persoonlijke lidpagina. Let op: dit gaat fout als er meer e-mailadressen achter jouw naam staan of als het ingevulde adres niet overeenkomt met wat in Lisa staat. Ben je je lidnummer vergeten? Stuur dan een mail naar [email protected]

Ik ben trainer/coach/vrijwilliger, maar heb (nog) geen inloggegevens, hoe kan ik die krijgen?
Vul het lidmaatschapsformulier in op de site en klik 'vrijwilliger' aan. Het formulier niet opsturen per post, alleen elektronisch verzenden. Je krijgt dan zsm een wachtwoord.
Ik zie niet alle gegevens van mijn gezin?
Je ziet alleen de gegevens van de persoon met wiens lidnummer je bent ingelogd. Als je dus van een ander lid de aanwezigheid wilt aangeven bijvoorbeeld, dan moet je ook met het juiste lidnummer van die persoon inloggen.

Sorteren wedstrijdschema
Door op een item in de rode balk van het schema te klikken kan je (oplopend) sorteren op dat item. Voorbeeld: klik je op 'Spel' dan worden de wedstrijden op tijd van vroeg naar laat gesorteerd.

Mijn ouders willen mijn wedstrijdschema kunnen zien en mail ontvangen. Kan dat?
Ja, dat kan. Als ze lid zijn, kunnen ze onder hun eigen lidnummer inloggen en als ze 'overige teams' in het linkermenu aanklikken kunnen ze daar de teams kiezen waarvan ze de schema's meteen willen zien. Het hele wedstrijdschema van alle teams is overigens te zien onder junioren trainingsschema.

Zijn je ouders geen lid en ook geen vrijwilliger?
Dan moeten ze onder jouw lidnummer en wachtwoord inloggen om je schema te zien.

Zorg altijd dat je de laatste versie van de app hebt! Dat voorkomt vaak al problemen.

Hoe log in in op de App?
Bij de App log je op dezelfde manier in als bij Mijn Gooische: met je lidnummer en je wachtwoord. In de app zie je tegenwoordig alle gegevens van je hele gezin, hier hoef je niet meer apart voor in te loggen.
Ben je je wachtwoord vergeten? Klik op 'Wachtwoord vergeten'. Vul je lidnummer in (lidnummer staat op jouw contributienota, in de Gooische Gids of onderaan de nieuwsbrief). Je ontvangt nu via de mail op het nu bekende e-mailadres een nieuw wachtwoord. Let op: dit gaat fout als er meer e-mailadressen achter jouw naam staan of als het ingevulde adres niet overeenkomt met wat in Lisa staat. Ben je je lidnummer vergeten? Stuur dan een mail naar [email protected]
De app bestaat uit verschillende onderdelen

Home
Hier zie je jouw agenda/persoonlijke activiteiten; die van jou, je gezin en je favoriete teams. Persoonlijke activiteiten zijn: wedstrijden, training, fluiten, wedstrijdtafel, etc.

Als je op een activiteit in je agenda bij Home klikt, kun je ook je aanwezigheid/afwezigheid aangeven. Je kunt hier ook aangeven of je ergens bij aanwezig bent of niet. Je kunt dat tegenwoordig ook aangeven namens een gezinslid. Klik op het 'V' voor aanwezig, '?' als je het nog niet weet en 'X' voor afwezigheid.
Jouw activiteiten synchroniseren met je eigen agenda:
Je kunt jouw persoonlijke tijdlijn (wedstrijden, trainingen, events, taken, etc van jou, je gezin en/of favoriete teams synchroniseren met je eigen agenda.

Volg onderstaande stappen voor een goede synchronisatie:
  • Download de Gooische app
  • Login
  • Ga naar Profiel
  • Klik op 'settings' icoon in rechterbovenhoek (de 'schuifjes')
  • Activeer de onderdelen die je wilt synchroniseren met je eigen agenda en selecteer een persoonlijke agenda
  • Geef toestemming (indien app daarom vraagt)
  • Ga terug naar de pagina 'Home'! Dan pas zullen de activiteiten in je eigen agenda verschijnen.

De sync is nu gestart en zal iedere keer herhaald worden op het moment dat je de pagina 'Home' in de app opent met een interval van 2 minuten.

Teams
Hier staan je persoonlijke teams (gezin) en je favoriete teams. Bij 'Alle teams' kun je zoeken op verschillende teams binnen Gooische of een andere club.
Je kunt een team favoriet maken door op een team te klikken en rechtsboven in beeld op de ster te klikken. Deze wordt blauw gekleurd als het team favoriet is. Vervolgens zie je het team bij je persoonlijke teams en in je persoonlijke agenda terugkomen. Wil je hem niet meer als favoriet? Gewoon weer op het sterretje klikken.

Club
  • Nieuwspagina: al het belangrijke nieuws van Gooische.
  • Agenda: de kalender van Gooische met evenementen die belangrijk zijn voor alle leden, zoals D&H1 wedstrijden, toernooien, informatieavonden etc
  • Sponsors: alle sponsoren van Gooische
  • Info: contactgegevens van Gooische


Profiel
Je persoonlijke profiel (dus niet van je gezin). Hier kun je je foto, mailadres, telefoonnummer, jouw team, balans teampot, jouw taken en je geboortedatum inzien en wijzigen. Deze gegevens zijn dezelfde als die in Mijn Gooische staan. Zorg dat ze altijd kloppen zodat je geen belangrijke informatie mist.

Je kunt via de 'schuifjes' rechtsboven in de hoek je tijdlijn/activiteiten synchroniseren met je eigen agenda op je computer of andere device.

Meer
Hier vind je Digitaal Wedstrijdformulier, Toernooien, Oefenwedstrijden regelen?, KNHB Hockey Praktijk, Trainingsschema, KNHB Clubscheidsrechter, Evenementen, GJK 2018, Privacy Statement en meer info over de App.

Heb je nog steeds problemen of vragen? Stuur dan een mail naar [email protected] met een duidelijke beschrijving van je vraag, het liefste met een screenshot en vermelding welke soort apparaat je hebt.
Hoe zet ik een verslag online?
Log in op 'Mijn Gooische' en ga naar je teampagina. Onderin zie je de wedstrijd die net gespeeld is. Hier kun je een verslag invoeren. Het kan door de webmaster aangepast worden.
Hoe maak ik een teamprofiel aan en hoe zet ik mijn teamfoto erop?
Iedereen die lid is kan een profiel invoeren op 'Mijn Gooische' en een foto uploaded.

 


Aanmelden
Senioren kunnen zich doorlopend inschrijven. Inschrijven gaat snel en makkelijk via de website; klik hier op je in te schrijven.

 


Op basis van je gegevens wordt er - nadat je alles hebt ingevuld - meteen een inschrijfformulier gemaakt. Dit formulier kun je thuis af drukken, ondertekenen en per post aan ons secretariaat sturen samen met kopie van de legitimatie van het aangemelde lid.

 


Opzeggen
Opzeggen lidmaatschap voor seizoen 2018-2018: moet voor 1 mei 2018 (junioren) resp. 1 juni 2018 (senioren) van het lopende verenigingsjaar plaatsvinden. Opzeggingen zijn pas definitief nadat de ledenadministratie een ontvangstbevestiging van de opzegging heeft verzonden. Een opzegging die niet tijdig heeft plaatsgevonden doet het lidmaatschap doorlopen tot het eind van het volgende verenigingsjaar.

 

  • Junioren: opzeggen vóór 1 mei
  • Senioren: opzeggen vóór 1 juni
  • Opzeggen kan uitsluitend digitaal via het besloten ledengedeelte Mijn Gooische.


Wat houdt de regeling voor de wedstrijdshirts in?

Elk lid krijgt met ingang van het seizoen 2017-2018 een wedstrijdshirt tegen een vergoeding van €12,50 per seizoen. Dit clubshirt mag je na drie seizoenen inleveren, zodat we deze aan een goed doel kunnen geven. Jij ontvangt weer een nieuw shirt. Deze regeling is goedgekeurd in de ALV van december 2016 en daarmee bindend voor alle leden.

Waarom heeft Gooische Hockey Club een nieuwe regeling voor de wedstrijdshirts?

Gooische Hockey heeft in 2017 een kledingcontract gesloten met leverancier Club Colors om te zorgen voor een betere kwaliteit en leverbetrouwbaarheid. Ook draagt het bij aan een uniforme uitstraling van de club bij wedstrijden. Deze regeling gaat in met ingang van het seizoen 2017/2018. Een wedstrijdshirt via dit systeem kost ook minder (3 x 12,50 euro) dan via de huidige constructie met eigen aanschaf (tegen een hogere winkelprijs) door een grote initiële inkooporder.

Wordt het nieuwe clubshirt mijn eigendom?

Ja, het wedstrijdshirt is in principe jouw eigendom. De shirts voor de lijnteams worden wel middels bruikleen verstrekt ivm de rugnummering. Je ontvangt dus 1x per 3 jaar een wedstrijdshirt in jouw maat. Na deze periode mag je het clubshirt inleveren en ontvang je weer een nieuw shirt, met de actuele sponsors, voor drie seizoenen.

Drie seizoenen is drie jaar, wat als je komend seizoen ophoudt met hockey bij Gooische?

Je betaalt €12,50 per seizoen. Als je opzegt voor het seizoen daarop lever je het shirt in (in goede en nog te gebruiken staat) en betaal je verder niets. Als je het shirt niet inlevert bij tussentijdse opzegging in deze periode van drie jaar of het shirt inlevert in een zodanige staat is dat het niet meer herbruikbaar is (verwassen of beschadigd), betaal je € 30,00 aan vervangings- plus administratiekosten.

Je moet je lidmaatschap tijdig conform het contributiereglement opzeggen bij de ledenadministratie. Er komen een aantal momenten aan het einde van het seizoen waarop je je wedstrijdshirt kunt inleveren op Gooische. Deze zullen op de Gooische site en nieuwsbrief tijdig bekend worden gemaakt.

Wat gebeurt er als volgend seizoen het shirt niet meer past?

De shirts gaan standaard drie jaar mee en worden daarna weer vervangen. Voor leden die al eerder een grotere of kleinere maat van het shirt nodig hebben, wordt er een jaarlijkse ruilmarkt georganiseerd. Je kunt ook tussentijds een nieuwe shirt kopen bij Hockey Republic voor de reguliere winkelprijs. Je kunt natuurlijk ook onderling ruilen.

Ik ben mijn clubshirt kwijt, of het is onbruikbaar geworden door schade. Hoe kom ik aan een nieuw shirt?

Als je je wedstrijdshirt kwijt bent of het beschadigd is, dan kun je zelf een nieuw shirt aanschaffen bij Hockey Republic. Je betaald dan de reguliere winkelprijs.

Waarom moet ik in een officieel wedstrijdshirt van Gooische Hockey spelen?

De KNHB en Gooische Hockey verplichten spelers in een officieel clubtenue te spelen (wedstrijdshirt, broekje/rokje, kousen). De uitshirts zijn niet in een verplichte uitvoering, al heeft Gooische wel een officieel uitshirt. De 1e lijn jeugdteams en D1/H1 spelen hier wel verplicht in.

Is het verplicht in het nieuwe (thuis)shirt te spelen vanaf seizoen 2017-2018?

Ja. Dit heeft ook te maken met sponsoren, die betalen voor de uitingen (en dus zichtbaarheid) op de shirts.

Hoe kom ik als nieuw lid aan een clubshirt?

Nieuwe leden die zich gedurende het seizoen aanmelden, kunnen de aanvraag voor een club- of keepershirt mailen naar [email protected] De kledingcommissie neemt vervolgens contact op voor de verdere afhandeling.

Waar kan ik wedstrijdsokken, -short en -rokje verkrijgen?

Deze kun je zelf aanschaffen bij Hockey Republic in Bussum. De huidige rokken, shorts en sokken vallen niet onder de nieuwe regeling. Ze kunnen gewoon gebruikt worden, al zijn deze natuurlijk wel in samenspraak met de nieuwe leverancier verbeterd.

Is er een apart shirt voor de keepers?

Ja, de vaste keepers krijgen een speciaal Gooische Hockey keepersshirt. Naast je wedstrijdshirt ontvang je als keeper aan het begin van het seizoen een keepershirt van de Materiaalcommissie. Dit loopt qua systeem gelijk aan de overige keeperuitrusting.

Voor vragen over deze regeling kun je contact opnemen met de materiaalcommissie via [email protected]

Ik was trimhockeyer of trainingslid en ga nu spelen in een regulier competitieteam, of andersom, wat dan?

Spelende leden krijgen een wedstrijdshirt. Trimhockeyers en trainingsleden niet. Bij een wijziging van lidmaatschap moet je een shirt ophalen dan wel inleveren. Zie bij aanmelding nieuwe leden voor de procedure. Neem in geval van vragen contact op via [email protected]

Ik speel in een jeugd lijnteam. Geldt de regeling ook voor mij?

Ja. De uitdeling verloopt via je teammanager. Na afloop van een seizoen lever je de shirts weer in bij de teammanager. Mocht je in het nieuwe seizoen niet in een lijnteam spelen, dan krijg je een regulier shirt door een mailtje met je verzoek te sturen aan [email protected]


Heb je nog andere vragen? Stuur dan een e-mail naar [email protected]


 

Fotoalbum

Bekijk de laatste fotos in ons fotoalbum
Gooische foto's


Advertentie




Agenda van de week

Deze week geen agendapunten.
Meer agendapunten

Agenda van de week

Nog geen agenda punten.

Verslagen

Deze week geen verslagen.
Meer verslagen

Diensten

zaterdag 12 januari 2019 
08:30  Miles Fernhout Wedstrijdtafel 
08:30  Olivier Houwen Wedstrijdtafel 
10:00  Daan Kwint Wedstrijdtafel 
10:00  Seger Heybroek Wedstrijdtafel 
zaterdag 19 januari 2019 
08:30  Olivier Peek Wedstrijdtafel 
08:30  Mees Kalsbeek Wedstrijdtafel 
10:00  Felix Vogel Wedstrijdtafel 
10:00  Julius van Lingen Wedstrijdtafel 
Meer diensten

Vandaag jarig

Mitchel Cobussen
Joris Sibbing
Roos van Bommel
Meer verjaardagen

Facebook