Veel gestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

Gooische app

Zorg altijd dat je de meest recente versie van de app hebt, dat voorkomt de meeste problemen al meteen!


Hoe werkt het ledenadministratiesysteem?

Ons Lisa-systeem zorgt ervoor dat jij via de website of de App precies die gegevens ziet die voor jou relevant zijn. De Gooische website: is voor iedereen toegankelijk. Mijn Gooische / de Gooische App: hier moet je voor inloggen. Als lid van Gooische vind je hier alle voor jou relevante informatie, zoals je teamleden, wanneer je training of bardienst hebt, wanneer je moet rijden of je facturen. Je kunt je hier ook jouw aanwezigheid (of van je kind) doorgeven voor events, wedstrijden en trainingen. 


Ben je iets verloren? Of heb je iets gevonden?
Kijk voor een overzicht op onze Gevonden voorwerpen pagina. Blijkt een van deze voorwerpen van jou te zijn, mail dan naar [email protected] Voor gevonden voorwerpen is er ook een speciale kist, die achteraan in de gang staat bij de kleedkamers. 


Afmelden trainingen

Voor het afmelden van een training: stuur een email naar [email protected]


Ik zie niet alle gegevens van mijn gezin?

Je ziet alleen de gegevens van de persoon met wiens lidnummer je bent ingelogd. Als je dus van een ander lid de aanwezigheid wilt aangeven bijvoorbeeld, dan moet je ook met het juiste lidnummer van die persoon inloggen. 


Nieuwsbrief

Alle leden ontvangen automatisch de wekelijkse Gooische nieuwsbrief. Wil je onze nieuwsbrief ontvangen, maar heb je je ooit uitgeschreven? Meld je dan hier opnieuw aan. Nieuwe alinea


Share by: